Aynı Gün Teslim
Güvenli Alışveriş Şansı
Orijinal Ürün Garantisi
Güvenilir Poşetleme
400 TL ve Üzeri Ücretsiz Teslimat

Sıkça Sorulan Sorular

*Nasıl üye olabilirim?

Ergandan Sanal Market’e üye değilseniz,"Kayıt Ol"menüsünden e-posta adresinizi ve şifrenizi kaydederek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sonrasında açılan ekranda Üyelik Formu’nu doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

 

*Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?

Ergandan Sanal Market’e üye iseniz"Giriş Yap"menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonrahesabınıza girerek "Üye Bilgilerim"sekmesinden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

*Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Ergandan Sanal Market "Giriş Yap" menüsünde Şifremi Unuttum alanına tıklayıp, açılan ekranda şifre hatırlatma için, Ergandan Sanal Market’e üye girişi yaparken kaydettiğiniz e-mail adresinizi yazabilirsiniz. Şifreniz e-mail adresinize gönderilecektir.

 

*Şifremi nasıl değiştirebilirim?

"Giriş Yap" menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonrahesabınıza girerek "Üye Bilgilerim"menüsünden üyelik bilgilerinizi ve şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

 

*Ergandan Sanal Market üyeliğimi nasıl sonlandırabilirim?

Ergandan Sanal Market üyeliğinizi sonlandırmak için sayfamızda yer alan Öneri ve Talep Formu’nu doldurabilirsiniz.

 

*Ergandan Sanal Market Duyuru listesine nasıl katılabilirim?

İndirim ve kampanyaları takip edebileceğiniz Ergandan Sanal Market e-Bülten’ine, hesabınızda "Üyelik Bilgilerim" bölümünde "Mail Listesi" kutucuğunu işaretleyerek kayıt olabilirsiniz.

 

*Siparişim nasıl toplanıyor ve hazırlanıyor?

Siparişiniz Ergandan Sanal Market ekibi tarafından, Ergan Süpermarket mağazalarında toplanarak itina ile hazırlanmaktadır.

 

*Sipariş oluşturmak için minimum tutar nedir?

Ergandan Sanal Market'te minimum sipariş tutarı kdv dahil 400 TL’dir

 

*Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

 

Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir:

·400 TL – 600.00 TL (Kdv Dahil) arası 20,00 TL (Hizmet Bedeline KDV Dahildir.)

·600 TL (Kdv Dahil) ve üzeri ücretsiz

 

Ergandan Sanal Market, belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirleyeceği minimum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

 

*Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Siparişinizi oluşturmaya başlamadan önce üye girişi yapmanız gerekmektedir. Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilir ve sepetinize ekleyebilirsiniz.

 

*Siparişimi nasıl tamamlayabilirim?

Siparişinizi tamamlamaya geçmeden önce "Sepete Git" butonuyla sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Sepet sayfasında, sepetinizi silebilir, sepetinizdeki ürünleri silebilir, adet/kg. güncellemesi yapabilirsiniz. Teslimat adresi ve fatura bilgilerinizi girdikten sonra açılan ekranda, özel notunuz varsa ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranında ödeme seçenekleri arasından ödeme şeklinizi belirleyebilir, toplam sipariş tutarınızı, var ise indirimlerinizi ve ödeyeceğiniz tutarı görebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğinizi işaretleyerek siparişinizi sonlandırabilirsiniz. Sonrasında açılacak ekranda sipariş ettiğiniz ürünlerin listesini, ödeyeceğiniz tutarı, teslimat ve fatura bilgilerinizi görebilirsiniz. Bu ekran aynı zamanda Ergandan Sanal Market üyelik bilgilerinizde kayıtlı e-mail adresinize de mail olarak ulaştırılacaktır.

 

*Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

İptal talebinizi "Siparişlerim” sayfasında ilgili siparişin iade talep butonuna tıklayarak, gerekli bilgileri doldurduktan sonra tarafımıza iletebilirsiniz. İptal talebiniz yetkililerce incelenip onaylandıktan sonra siparişiniz iptal edilecektir.

 

*Siparişimdeki ürün/ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürün/ürünleri iade etmek için Ergandan Sanal Market sayfasındaki Hesabım/Siparişlerim/İade ve İptal Taleplerim kısmından talep açabilir, Öneri-Talep-Şikayet Formu’nu doldurabilir yada fatura üzerinde yazan Ergandan Süper Market şubesine giderek iade işlemini yapabilirsiniz.

 

*Ergandan Sanal Market ile nasıl iletişime geçebilirim?

Bizimle iletişime geçmek için iletişim sayfasında yer alan telefon ve mail bilgilerinden yararlanabilir, ana sayfada yer alan Öneri-Talep-Şikayet linkinden ilgili formu doldurabilir, yada ekranınızın sağ alt köşesinde yer alan WhatsApp butonu ile WhatsApp danışma hattımıza mesaj gönderebilirsiniz.

Mobil uygulamada WhatsApp iletişim butonu menüde, sağ alt köşedeki sosyal medya linkleri alanında yer almaktadır.

 

*Siparişimle ve/veya siparişimdeki ürünlerle ilgili belirtmek istediğim notlarım var, nasıl ekleyebilirim?

Siparişinizin için belirtmek istediğiniz bir not var ise, siparişi tamamlama işlemine geçtiğinizde "Teslimat Bilgileri” sekmesinde "Sipariş Notu” kısmına ekleyebilirsiniz.

 

*Online olarak sipariş edebildiğim ancak mağaza stoklarında tükendiği için teslim edilmeyen ürünlerle ilgili nasıl işlem yapılıyor?

Online olarak bitirilen siparişlerde tedarik edilemeyen ürünler, hazırlık aşamasında sizinle sistemde bulunan telefon numarası üzerinden iletişime geçilirek; Stokta olmayan ürün sipariş listenizden çıkarılarak fatura edilmez ya da alternatif ürün seçenekleri size sunulur ve alternatif ürün sipariş listenize eklenerek teslimat yapılır.

 

 

*Meyve, sebze, şarküteri, et ürünlerinin taze ürünler arasından mı seçiliyor?

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmaktadır. Ergandan Sanal Market olarak bölgenin en kaliteli manav ve kasap reyonuna sahip olma hedefimiz doğrultusunda tüm ürünlerin taze ve kaliteli olanlarını sizler için özenle seçmekteyiz.

 

*Meyve, sebze, şarküteri, et ürünlerinin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Meyve, sebze ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmakta, şarküteri ve et ürünleri ise siparişinizde belirttiğiniz isteğinize göre ilgili reyon görevlisi tarafından hazırlanarak, ekibimiz tarafından soğutmalı araçlarımızla teslimatı sağlanmaktadır.

 

*Sipariş ettiğim ürünler mağazada hazırlanıp bana teslim edilene kadar Soğuk Zincir’in korunması amaçlı hangi önlemler alınmaktadır?

Siparişinizin hazırlandığı mağaza içerisinde toplanan Soğuk Zincir Ürünleri, özel soğutmalı araçlarımız ile teslim edilmektedir..

 

*Favori ürünlerimi nasıl belirleyebilir ve güncelleyebilirim?

Ergandan Sanal Market’te alışveriş yaparken sık alışveriş yaptığınız ya da beğendiğiniz ürünleri ürün detayında yer alan Yıldız ikonu ile Favori Ürünler listesine ekleyebilir, Favori Ürünlerim menüsünden favori ürünlerinizi görüntüleyebilir, siparişlerinizi seçtiğiniz favori ürünleriniz ile hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Favori ürün listenizden çıkartmak istediğiniz ürünleri "Favorilerimden Çıkar" seçeneği ile çıkartabilirsiniz.

 

*Tütün ürünlerini neden Ergandan Sanal Market'ten sipariş edemiyorum?

25.02.2011 tarihli 27857 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 6111 sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması İle Sosyal Sigortalar Ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu Ve Diğer Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Hakkında Kanun 175 .maddesi ile; 3/1/2002 tarihli ve 4733 sayılı Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun 8 inci maddesinin beşinci fıkrasının (k) bendinde yapılan değişiklik nedeniyle ve 07.01.2011 tarihli ve 27808 sayili resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren " Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkilerin Satışına ve Sunumuna İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik"in 11. Maddesinin 1. Fikrasi’ na istinaden internetten alkol satışı yapılamamaktadır.

İlgili Kanun ve Yönetmelik linkleri için tıklayınız.

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/02/20110225m1.htm

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/01/20110107.htm

T.C. Tütün ve Alkol Düzenleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin düzenlemesi gereği tütün mamülleri satışına son verilmiştir. T.C. Tütün Ve Alkol Piyasası Denetleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin duyurusu aşağıdaki gibidir:

"T.C. Tütün Ve Alkol Piyasasi Denetleme Kurumu’nun Internet Üzerinden Tütün Mamulü Satışına İlişkin Duyurusu:

Bilindiği üzere 5727 sayılı Kanun ile değiştirilen 4207 sayılı Kanunun 3’üncü maddesinin "Tütün ürünleri; yetkili satıcı olan yerlerin dışında otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." şeklinde düzenlenmiş bulunan onbirinci fıkrasında yer alan "yetkili olan yerlerin dışında" ibaresi 5917 sayılı Kanunun 47’nci maddesinin 11’inci fıkrası ile madde metninden çıkarılmış ve metin "Tütün ürünleri; otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." haline dönüşmüş bulunmaktadır."

İlgili Kanun linkleri için tıklayınız.

http://www.tapdk.gov.tr/mevzuat/4207_sayili_kanun.doc

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2009/07/20090710.htm

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2008/01/20080119.htm/20080119.htm

  

*Siparişimin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Ergandan Sanal Market’ten oluşturduğunuz siparişiniz, Ergandan Sanal Market ekibi tarafından hazırlandıktan sonra, seçmiş olduğunuz teslimat adresinize Ergandan Sanal Market araçları ile Ergandan Sanal Market ekibi tarafından teslim edilmektedir.

 

*Teslimat saat aralıkları nedir?

 

Değerli müşterilerimiz;

 

Yaşadığımız olağan üstü dönemde sizlerin evde kalmasını kolaylaştırmak ve ihtiyaçlarınızı sağlığı riske atmadan karşılamak için var gücümüzle çalışıyoruz. Siparişleriniz sırasına göre gün içinde teslim edilecektir. Yaşanan aşırı yoğunluk durumlarında teslimatlar bir sonraki güne sarkabilmektedir. 

 

Not: Saat 21:00'den sonra gelen siparişler bir sonraki gün teslim edilecektir.

 

*Siparişimi, sipariş formunda belirttiğim bilgilerden farklı olarak başka bir kişiye ya da adrese teslim ettirebilir miyim?

Siparişiniz, siparişinizi oluştururken teslimat adresi sayfasında giriş yaptığınız bilgilerde bulunan kişi ve/veya adrese teslim edilmektedir.

 

*Siparişin teslimatı sırasında evde yoksam nasıl bir işlem yapılıyor?

Ergandan Sanal Market üyelik bilgilerinizde bulunan irtibat telefonlarınızdan siparişiniz hakkında bilgi verilmektedir.

 

*Teslim edilen siparişimde eksik ürün/ürünler olduğu takdirde nasıl bir işlem yapılmaktadır?

Ergandan Sanal Market sayfasında bulunan Öneri ve Talep Formunu aracılığıyla bizimle irtibata geçerek siparişinizdeki eksik ürün bilgisini paylaşmanız durumunda, eksik ürününüz en kısa sure içinde adresinize teslim edilmektedir.

 

*Siparişim evimin kapısına kadar teslim oluyor mu?

Evet, Ergandan Sanal Market siparişleriniz, siparişinizde belirttiğiniz teslimat adresine Ergandan Sanal Market araçlarıyla, Sanal market görevlilerimiz tarafından teslim edilmektedir.

 

*Ergandan Sanal Market hizmeti için bir ücret ödüyor muyum?

Ergandan Sanal Market'te minimum sipariş tutarı Kdv dahil 400TL'dir. Siparişleriniz için alınacak hizmet bedeli aşağıdaki gibidir :

·400TL – 600.00 TL(Kdv dahil) arası 20,00 TL (Hizmet Bedeline KDV Dahildir.)

·600TL (Kdv dahil) ve üzeri ücretsiz

Ergandan Sanal Market, belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirleyeceği minumum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

 

*Ergandan Sanal Market'te ödeme seçenekleri nedir?

Ergandan Sanal Market’te Kapıda Nakit/Kredi Kartı ile Ödeme seçenekleriyle sipariş tamamlayabilirsiniz.

Ergandan Sanal Market operasyonel şartlara göre ödeme seçeneklerinde dönemsel olarak değişiklikler yapma hakkını saklı tutar.

 

*Ergandan Sanal Market’te hangi kartlarla ödeme yapabilirim?

Ergandan Sanal Market’te tüm bankaların kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

 

 

*Ergandan Sanal Market'teki fiyatlar Ergan Süpermarket/Hipermarket mağazalarındaki fiyatlar ile aynı mı?

Evet, Ergandan Sanal Market’teki fiyatlar Ergan mağazaları ile aynıdır. Ancak Ergan Sanal Market’e özel kampanya ve fiyat uygulamaları da olacağından, fiyat farklılıkları oluşabilir.

 

*Ergan mağazalarında olan tüm kampanya ve indirimler Ergandan Sanal Market'te de geçerli mi?

Ergan mağazalarında bulunan kampanyalar bazı durumlarda Ergandan Sanal Market’i kapsamayabilir. Ergandan Sanal Market kampanya programı Ergan mağazalarından bağımsız olacaktır.

 

*Siparişimi tamamladım ancak Ergan mağazalarında olan indirimli fiyatlardan ve kampanyalardan Ergandan Sanal Market’te neden yararlanamadım?

Ergan mağazalarında bulunan kampanyalar bazı durumlarda Ergandan Sanal Market’i kapsamayabilir. Ergandan Sanal Market kampanya programı Ergan mağazalarından bağımsız olacaktır.

 

*rCookie nedir?

Cookie (Çerez) bir web sitesinin sizi daha sonra tanıyabilmesi için gerekli ufak bir text dosyasıdır. Bu text dosyası size özel olup, sadece bu kodu tanımlayan web sunucusu tarafından okunabilir. Kesinlikle bir virüs değildir. Sizi zaman kaybından korur, kayıt olmuşsanız daha sonraki girişlerinizde vermiş olduğunuz cevapları otomatik olarak hatırlar.

*Cayma Hakkı nedir?

- SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şart ödemeksizin, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde malın teslim alındığı, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkı bulunmaktadır. SİPARİŞ VEREN/ALICI sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

a)Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, SİPARİŞ VEREN/ALICININ veya SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

b)Birden fazla parçadan oluşan mallarda SİPARİŞ VEREN/ALICININ veya SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

c)Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, SİPARİŞ VEREN/ALICININ veya SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

- Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin SATICI’nın 2. maddede bildirilen posta adresi, telefon numarası, faks numarası ve e-mail adresine 33.1’de bildirilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla SATICI’ya yönlendirilmesi yeterlidir. SİPARİŞ VEREN/ALICI ürünü SATICI’ya geri gönderirken fatura aslını da cayma bildirimi ile birlikte SATICI’ya göndermesi gerekmektedir.

- Cayma hakkının kullanılmasında SİPARİŞ VEREN/ALICI mesafeli satış sözleşmesi ekinde yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir.

- SATICI, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir.

- SİPARİŞ VEREN/ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on dört gün içinde malı SATICI’ya ya da yetkilendirimiş olduğu kişiye iade etmek zorundadır.

- SİPARİŞ VEREN/ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalajın açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

i) Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi.

- SİPARİŞVEREN/ALICI tarafından teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkansız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak SİPARİŞVEREN/ALICI kendi kusurundan kaynaklanan, malın değerindeki azalmayı SATICI’ya tazmin etmeyi kabul ve beyan eder.

- Her türlü iadeler mutlak suretle orjinal kutu ve ürünün ambalajı(koruma bantı) bozulmaksızın yapılmaktadır. SİPARİŞVEREN/ALICI’ya kargo belgesi ile teslim edilen elektronik ürünler ve cep telefonları yetkili servis garantisinde bulunmaktadır. Üründe yaşanan sorun ya da ayıplı mal yetkili servis tarafından belgelendikten sonra tarafımızca tüm aksesuarları ile birlikte iade olarak kabul edilmektedir.Cep telefonları ürünlerinde kutu içerisindeki garanti belgesinin kaşelenmesi için ürünün kutusu açılmakta ve orjinal ambalajı açık şekilde teslim edilmektedir. Cep telefonu ürünlerinde bu nedenle kutunun açık olması iade sebebi olarak kabul edilmemektedir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi Nedir?

6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerine istinaden, siparişinizi sonlandırmadan önce Ergandan Sanal Market Sipariş Ödeme Sayfası’nda çıkan Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgi Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ ni okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Onayladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi, siparişinizi sonlandırdığınızda kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla tarafınıza ulaşan Sipariş Onay mailinde yer almaktadır. Bu Sipariş Onay maili üzerinden daha sonra da ilgili siparişe ait Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ulaşabilirsiniz. Sözleşmeler Ergan tarafından 6 ay süre ile saklanmaktadır.

Uyuşmazlık Halinde Yetkili Mahkeme

Ergandan Sanal Market Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞVEREN/ALICI'nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise Erzincan Mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.

 

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.